خرید اینترنتی لباس استوک
نوشته شده توسط : مدیر

خرید اینترنتی لباس استوک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک بچگانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در لباس تاناکورای کاملا نو ( پوشاک استوک ) را به صورت عمده و خرده در فضایی بزرگ واقع در مهاباد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
اکنون چند سالی است که در بازار لباس تاناکورا اقلامی به نام استوک و پوشاک استوک ( پوشاک و اجناس کاملا نو و استفاده نشده یا همان تاناکورا نو و تازه یا تاناکورا مارکدار نو ) به فروش می رسد. کالای استوک هم که به تازگی از سطح فروشگاه های اروپایی و آمریکایی جمع‌آوری شده بازار خوبی در تاناکورا پیدا کرده‌اند، کالاهای استوک خود از اقلامی است که مانند لباس تاناکورا مهاباد شامل انواع پوشاک استوک، کیف استوک، وسایل استوک منزل، وسایل استوک خودرو و سایر وسایل استوک را نیز شامل می شود.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
در فروش تکه ای پوشاک استوک جنس ها از هم جدا شده و میکس نیستند، باید به این نکته توجه نمایید که در میکس هر تکه وزن مشخصی ندارد ، بعضی ها سنگین تر از بقیه هستند مثلا شلوار معمولا سنگین تر از تاب است و در اینجا فروشنده به راحتی می تواند سر مشتری را کلاه گذاشته و تعداد جنس های سنگین را در یک میکس افزایش دهد یا مثلا قیمت کیلویی پایین تری ارائه نماید و ... اما در فروش تکه ای این نکات کاملا مشخص است و صداقت در فروش کاملا مشخص می باشد.
دسته ای از پوشاک استوک :
انواع شورت مردانه استوک و شورت زنانه و شورت بچه گانه و انواع سوتین از جمله تنوع پوشاک استوک و لباس زیر استوک موجود در محتمع کیا استوک می باشند.
سخن آخر مدیر فروش :
لطفا با کارشناسان ما در واحد مدیریت بازرگانی و فروش مجتمع هماهنگی نموده تا با راهنمایی کاملتر و به روز شما را از نحوه دقیقتر فروش آگاه نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: